FAQ
Tak, dla Państwa wygody i bezpieczeństwa w dokonywaniu zakupów prosimy o założenie indywidualnego konta w którym będzie możliwe obserwowanie poszczególnych etapów zamówienia, sprawdzanie oferty promocyjnej i przyznawanych punktów lojalnościowych.
W tym celu należy podać dane osobowe lub dane firmy, które będą przetwarzane i przechowywane przez portal zgodnie z polityka prywatności. Aby aktywować konto należy potwierdzić rejestrację zgodnie ze wskazówkami, które zostaną wygenerowane na podany przy rejestracji adres email. To umożliwi zalogowanie w systemie i dokonywanie zakupów.
Tak, po założeniu konta można dokonywać zakupów. Na podany przy rejestracji adres e-mail wysłany zostanie link z potwierdzeniem rejestracji i wskazówkami do aktywacji konta. To umożliwi zalogowanie w systemie i dokonywanie zakupów.
Jedną z przyczyn może być niepoprawny adres email podany przy rejestracji. Drugim powodem może być system antyspamowy zainstalowany w Państwa komputerze lub serwerze. Wówczas e-maili aktywacyjny mógł zostać zablokowany i zakwalifikowany jako spam. Proszę sprawdzić w zakładce wiadomości-śmieci. Problem może być również natury technicznej i Państwa zgłoszenie do nas nie dotarło. Jeśli w ciągu 24 godzin, nie otrzymają Państwo potwierdzenia, proszę spróbować założyć konto ponownie lub napisać do nas na adres: bok@web-to-print.pl
Szanujemy prywatność naszych Klientów. Dane osobowe gromadzone są przez web-to-print z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 26.08.2002 r. i nie są udostępniane ani przekazywane osobom trzecim oraz innym firmom. Gromadzimy tylko niezbędne minimum informacji potrzebnych do realizacji Państwa zamówień. Przekazane przez Państwa dane osobowe wykorzystujemy tylko i wyłącznie w celu realizacji umowy oraz obsługi płatności. Wszystko zgodnie z Polityką prywatności. Poufność transakcji finansowych oraz danych o kartach płatniczych czy kredytowych gwarantowana jest przez zintegrowane systemy płatnicze PayU.
Tak w każdej chwili po zalogowaniu na konto w zakładce zmień dane można dokonać zmiany hasła i innych danych osobowych.
Aby uzyskać dostęp do konta należy wpisać adres email-owy używany przy rejestracji konta i kliknąć „Przypomnij”. Pojawi się wygenerowany kod, który należy przepisać do okienka poniżej. Po chwili na Państwa skrzynkę pocztową przyjdzie link aktywacyjny umożliwiający wprowadzenie nowego hasła i zalogowanie do panelu klienta.
Aby dokonać zamówienia należy posiadać konto. Można je założyć przed wyborem produktu lub w trakcie składania zamówienia. W celu złożenia zamówienia, należy wykonać kolejno poniższe czynności:
- Wybierz produkt, skalkuluj cenę używając kalkulatora i przy interesującym nakładzie i cenie wybierz opcję DO KOSZYKA i jeżeli to wszystko co chcesz zamówić, wybierz przycisk „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”. Wybrany produkt możesz także dodać do koszyka i wrócić do dalszych zakupów.
- Jeśli jesteś zalogowany wyświetli się podsumowanie zamówionego produktu, jeśli nie jesteś zalogowany bądź nie masz konta to w tym miejscu możesz założyć/ zalogować się. Następnie należy wybrać sposób wysyłki, formę wysyłki, wystawienie faktury czy zmianę adresu nadawcy. Na koniec zostanie wyliczona cena całkowita zamówienia. Aby przejść dalej kliknij „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”
- Zostanie wyświetlone potwierdzenie wprowadzonych danych do wysyłki sposobu płatności danych do faktury. Jeśli wszystko jest poprawnie kliknij ponownie ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE. Spowoduje to złożenie zamówienia na wybrany produkt lub produkty.
- Zamówienie trafiło do poczekalni Panelu klienta, teraz możesz wgrać pliki i opłacić zamówienie.
- Realizacja Twojego zamówienia rozpoczyna się po dodaniu i akceptacji plików graficznych oraz po dokonaniu zapłaty (przy płatności online) lub zaksięgowaniu zapłaty na naszym koncie (przy płatności przelewem).
Status zlecenia można sprawdzić po zalogowaniu w Panelu klienta. W zakładce „Zamówienia” znajdują się wszystkie istotne informacje na temat bieżących zamówień, w tym ich status. Po rozwinięciu szczegółów zamówienia można dokonać płatności, a także przesłać i zaakceptować plik z grafiką.
Dokładne terminy realizacji zamówienia, liczone są w dniach roboczych i podane przy każdym z produktów. Zrealizowanie zamówienia jest rozumiane jako oddanie zamówionego towaru do wysyłki firmie spedycyjnej. Czas realizacji zamówienia zależy od momentu akceptacji plików oraz dokonania płatności (dotyczy zamówień z opcją płatności „przelew” , „płatności.pl”). Jeżeli akceptacja i płatność nastąpi w danym dniu do godziny 12.00, to czas realizacji zamówienia zaczyna liczyć się od tego samego dnia roboczego. Jeśli akceptacja plików lub płatność nastąpi po godzinie 12.00, to przyjmujemy, że obie czynności zostały wykonane w kolejnym dniu, a początek terminu realizacji przesuwa się o jeden dzień roboczy. Przy wyborze produktów tryb ekspres i dokonaniu akceptacji plików i płatności do godziny 12.00 wysyłka realizowana jest jeszcze tego samego dnia.
Pamiętaj - aby zamówienie trafiło do produkcji powinny być wykonane obie czynności: akceptacja pliku oraz opłacenie zamówienia.
Tak, w przypadku niektórych produktów oznaczonych jako EXPRESS możliwe jest skrócenie standardowych terminów realizacji zlecenia.
Możliwość anulowania zamówienia istnieje tylko do momentu akceptacji plików.
Zamówienie po wejściu do druku nie może być anulowane.
Jeśli dokonano zapłaty, a jeszcze nie zaakceptowano plików, możesz anulować zamówienie. W tym celu powinieneś napisać e-maila na adres bok@web-to-print.pl lub jak najszybciej zadzwonić pod numer telefonu 68 3241002 i powiadomić obsługe drukarni o zaistniałej sytuacji.
Jeśli zamówienie nie trafiło do druku nie robimy z tytułu anulowanych zlecen żadnych problemów.
Każdy człowiek ma prawo się pomylić.
Nie później niż w ciągu 14 dni roboczych otrzymasz zwrot środków pieniężnych na potwierdzone przez naszego pracownika konto bankowe.
Zamówienie, które nie zostało opłacone pozostaje aktualne przez okres 30 dni.
Po upływie tego czasu zostaje automatycznie usunięte z systemu.
Tak, obsługujemy Klientów zagranicznych, ale ceny widoczne na naszym portalu zawierają koszt dostawy tylko na terytorium Polski. Jeśli jesteś zainteresowany usługą dostarczenia przesyłki poza granice Polski, napisz do nas na adres: bok@web-to-print.pl
Tak. Zamówienia niestandardowe można realizować poza portalem WWW, współpracując z działem handlowym. Aby złożyć niestandardowe zamówienie należy wysłać zapytanie ofertowe na adres: bok@web-to-print.pl
Oczywiście nasi graficy mogą dla Państwa przygotować indywidualny projekt. Zamówienia na projekty graficzne prosimy przesłać pocztą elektroniczną na adres: bok@web-to-print.pl Koszt projektu ustalany jest indywidualnie w zależności od rodzaju zamówienia.
Aby zagwarantować jak najniższe ceny w naszej ofercie korzystamy z kalkulacji opartych na ilości egzemplarzy danego produktu, dlatego inne ceny prezentujemy w przypadku niewielkich zamówień (mały nakład), a inne jeśli zamówienia są znacznie większe. Dzięki takiemu podziałowi mamy pewność, że ceny produktów są bardzo atrakcyjne dla naszych Klientów.
Zatem jeśli już wybrany został przez Państwa produkt, to proszę wybrać odpowiedni dla siebie nakład. Nasz system podpowie do jakich maksymalnie ilości egzemplarzy można skalkulować cenę w danym produkcie. Dla porównania proszę sprawdzić większe nakłady może cena zaskoczy i podejmiecie Państwo decyzję o podniesieniu nakładu.
Jeśli spośród produktów na portalu, nie znaleźli Państwo tego, który Was interesuję prosimy o przesłanie zapytania na adres bok@web-to-print.pl Oferty wysyłamy w dni robocze, najpóźniej w ciągu 24 godzin od złożenia zapytania. Jeśli zapytanie będzie dotyczyć bardziej skomplikowanego zagadnienia, możliwe jest, że naszą odpowiedź prześlemy nieco później, w takim przypadku poinformujemy Państwa o terminie przesłania wyceny.
Oczywiście nasi graficy mogą dla Państwa przygotować indywidualny projekt. Zamówienia na projekty graficzne prosimy przesłać pocztą elektroniczną na adres: bok@web-to-print.pl . Koszt projektu ustalany jest indywidualnie w zależności od rodzaju zamówienia.
Oczywiście istnieje taka możliwość, jednak trzeba pamiętać iż proof jest dodatkową usługą i nie ma obowiązku jej zamawiania. Na życzenie wykonujemy proof cyfrowy, jego realizacja będzie przebiegała niezależnie od realizacji głównego zlecenia i będzie on wysłany osobną przesyłką.
Parametry w naszych produktach zostały tak dobrane żeby były jak najbardziej optymalne. Ale oczywiście jeśli interesują Państwa inne rodzaje uszlachetnienia druku bądź usługi dodatkowe z nim związane, proszę przesłać zapytanie ofertowe jak w przypadku produktu niestandardowego czyli na adres bok@web-to-print.pl
Parametry w naszych produktach zostały tak dobrane żeby były jak najbardziej optymalne. Jeśli mają Państwo pewności możliwe jest zamówienie wzornika papierów, który pomoże dokonać właściwego wyboru.
Proponujemy następujące formy płatności:
- opłata za pomocą systemu płatności.pl (PayU), umożliwiającego m.in. płatności za pomocą kart debetowych, kredytowych, przelewy z konta i przekazy pocztowe;
Proponujemy następujące sposoby płatności:
Aby dokonać płatności za pomocą systemu płatności.pl należy przejść do panelu klienta do zakładki zamówienia i rozwinąć szczegóły zamówienia. Kliknij przycisk „OPŁAĆ ZAMÓWIENIE” – zostaniesz przekierowany na zabezpieczoną stronę płatności, na której będzie można wybrać swój bank i dokonać przelewu. Po dokonaniu płatności nastąpi powrót na stronę drukarni.
Wybierając opcję przelewu bankowego po zalogowaniu się do panelu klienta i rozwinięciu szczegółów zamówienia należy wybrać opcję „wgraj potwierdzenie przelewu”. Status „ZAPŁACONE” dla tego zlecenia pojawi się później, niż ma to miejsce w przypadku płatności w systemie płatności.pl.
Aktualnie drukarnia nie realizuje przesyłek za pobraniem. Wszeklie zamówienia muszą zostać opłacone z góry aby mogły zostać zrealizowane.
Możliwość anulowania zamówienia istnieje tylko do momentu akceptacji plików.
Zamówienie po wejściu do druku nie może być anulowane.
Jeśli dokonano zapłaty, a jeszcze nie zaakceptowano plików, możesz anulować zamówienie. W tym celu powinieneś napisać e-maila na adres bok@web-to-print.pl lub jak najszybciej zadzwonić pod numer telefonu 68 3241002 i powiadomić obsługe drukarni o zaistniałej sytuacji.
Jeśli zamówienie nie trafiło do druku nie robimy z tytułu anulowanych zlecen żadnych problemów.
Każdy człowiek ma prawo się pomylić.
Nie później niż w ciągu 14 dni roboczych otrzymasz zwrot środków pieniężnych na potwierdzone przez naszego pracownika konto bankowe.
Dostawa towaru do Klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Zamówienie można również odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy, jeżeli taka forma zostanie podana w zamówieniu. Formę dostawy wybiera się w trakcie składania zamówienia.
Zamówienia pakowane są w wytrzymałe opakowania, tak że można mieć pewność, że Państwa zamówienie dotrze w bezpieczny sposób. Większa ilość zamówionego towaru przygotowana jest do wysyłki na palecie, mniejsze zamówienia pakowane są w folię bąbelkową i/lub kartony.
Tak, koszt przesyłki uzależniony jest od wielkości, wagi oraz wybranego kuriera i jest on doliczany dodatkowo do ceny produktu i wyszczególniony w momencie składania zamówienia.
Podczas zakładania konta ustalają Państwo adres do wysyłki. Przy zamówieniu jest on automatycznie pobierany. Oczywiście w każdej chwili można zmienić na inny adres, wystarczy zalogować się na panel klienta i w zakładce „Zmień dane” ustalić nowy adres.
Zapraszamy do zakładki przygotowanie plików, gdzie dokładnie wyjaśniamy w jaki sposób maja zostać przygotowane pliki do druku. Poza tym na wiekszości produktów widnieje zakładka szablony, gdzie możecie Państwo pobrać pliki przygotowane do projektowania danego produktu.
Paleta Kolorów CMYK
Minimalna rozdzielczość
bitmap 300dpi
Czcionki zamienione
na krzywe
Spady 3mm
Projekty do druku przyjmujemy w postaci:
Plików wektorowych (.PDF, .EPS)
Plików bitmapowych (.JPG, .TIF)
Plików otwartych (.CDR X4, .AI CS5)
Plik zawierając okładkę w druku z oprawą klejoną prosimy przygotować w formie dwustronicowej rozkładówki w następujący sposób: - na pierwszej stronie – okładkę IV, grzbiet, okładkę I, - na drugiej stronie – okładkę II, grzbiet (niezadrukowany), okładkę III.
Reklamację może złożyć każdy klient zalogowany w portalu www.web-to-print.pl , posiadający konto i zrealizowane zamówienie. Aby złożyć reklamację na dane zlecenie należy zalogować się na swoje konto w panelu klienta i wybrać ikonkę „reklamacja” przy zrealizowanym zamówieniu, którego reklamacja się tyczy. Wszelkie uwagi dotyczące reklamowanego zamówienia można przesyłać na adres bok@druk.zgora.pl . Zgłaszając reklamację klient winien jest zawsze posługiwać się loginem uzyskanym przy rejestracji w portalu www.web-to-print.pl oraz numerem zlecenia, które chce zareklamować. Każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis stwierdzonej niezgodności oraz zakres żądania reklamacyjnego.
Reklamacje można złożyć do 10 dni od momentu dostawy. W ciągu 5 dni roboczych od złożenia reklamacji, należy dostarczyć usługodawcy całość otrzymanych materiałów. Po tym czasie reklamacja danej usługi nie będzie rozpatrywana. Zgłoszenia reklamacji przyjmowane są w dni robocze do godz. 16:00. Reklamacje złożone w dni powszednie po godz. 16:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą rozpoznawane następnego dnia roboczego.
Reklamacje bez względu na rodzaj zgłoszenia będą rozpatrywane w czasie nie dłuższym niż 14 dni roboczych licząc od momentu zgłoszenia.
Drukarnia dokłada wszelkich starań, aby w jak największym stopniu wiernie odwzorować kolory zawarte w projektach dostarczonych przez Klienta. Jednak ze względu na różnice technologiczne, wynikające ze sposobu wyświetlania kolorów przez większość monitorów, a technologią druku (w której wykorzystywana jest przestrzeń barwna CMYK) porównywanie kolorystyki wydruku z kolorystyką prezentowaną na monitorze jest niepoprawne technologicznie. Brak zgodności kolorów wydruku z obrazem ekranowym nie może być więc powodem do zgłoszenia reklamacji.
Powierzchnię odtłuszczamy detergentem lub acetonem. Odklejamy kawałek naklejki przy jednym z narożników i łapiemy nim krawędź powierzchni na której będziemy kleić. Jeśli reszta rogów pokrywa się symetrycznie, możemy zacząc delikatnie odklejać papier poidkładowy jednocześnie dociskając najlekję np. suchą gąbką lub szmatką. Pamiętajmy, że do pewnego momentu można delikatnie odrywać naklejke jeśli coś się nie uda. Klej na polimerze osiąga docelową wytrzymałośc po jakimś czasie.
Parametr ten określa kolor i informuje jaki będzie nadruk na produkcie, np.
1+0 - określa nadruk jednokolorowy CZARNY jednostronny
1+1 - określa nadruk jednokolorowy CZARNY dwustronny
4+0 - określa nadruk w pełnym kolorze jednostronny
4+1 - określa nadruk dwustronny, jedna strona zadrukowana w pełnym kolorze, druga zaś strona zadrukowana jest w jednym kolorze CZARNYM
4+4 - określa zadruk w pełnym kolorze dwustronny
Gramatura to oznaczenie masy wyrobu papierniczego. Wyrażana jest ona w gramach na m². Im wyższa gramatura, tym papier jest grubszy, sztywniejszy. Np. - papier 300 g/m2 oznacza, że 1 m2 tego papieru waży 300 g. Dobór gramatury ma istotne znaczenie dla funkcjonalności produktu. Niskie gramatury papieru od 90 do 150g/m ² idealnie nadają się do druku ulotek i broszur informacyjnych, gazet, natomiast papier o gramaturze 300 – 350 g/m² wykorzystujemy przy druku teczek, wizytówek czy zaproszeń.
Papier offsetowy jest papierem niepowlekanym, nadającym się do druku w drukarkach biurowych (w wersji PREPRINT) z tego powodu na papierze offsetowym drukuje się np. papier firmowy, kalendaria itp. Papier kredowy należy do grupy papierów powlekanych, dających efekt połysku lub matu. Wykorzystywany jest do wydruku np. katalogów, ulotek, plakatów itp.
Spad drukarski oznacza zadrukowany obszar (najczęściej wąski pasek) arkusza, który zostaje odcięty podczas docinania na wymiar.
CMYK jest skrótem od Cyan (niebieski), Magenta (purpura), Yellow (żółty) i Black (czarny). W druku offsetowym i Cyfrowym użycie tych czterech farb daje efekt barwny. Natomiast skrót RGB to złożenie pierwszych liter barw Red, Green, Blue. z których uzyskuje się efekt barwny na monitorze. Podczas przekształcania RGB na CMYK może nastąpić przesunięcie kolorystyki czyli różnice kolorystyczne. Dlatego aby uniknąć prosimy o przesyłanie nam plików w przestrzeni barwnej CMYK.
Lakier wybiórczy UV to lakier nakładany na druk tylko w wybranych miejscach. Elementy pokryte tym lakierem są bardziej błyszczące niż pozostałe, znacznie się wyróżniają. W ten sposób można podkreślić, zaakcentować elementy nadruku.
Proof cyfrowy to wydruk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej. Drukowany na specjalnym papierze do tego przeznaczonym, który ma biel taką samą jaką ma papier kredowy używany w druku offsetowym. Proof służy zarówno do sprawdzenia kolorystyki przed drukiem, jak i do przedstawienia go Klientowi w celu akceptacji, a także jako wzorzec dla drukarni.