Bezpieczne zakupy
Szybka dostawa
24h czas druku
Program partnerski -20%

FAQ

Spis treści:

 

1. Konto

2. Produkty i parametry

3. Zamówienie

4. Wysyłka

5. Płatności i faktury

 

1. KONTO

 

Nie mogę zarejestrować konta na sklepie.

-> Oznacza to, że mamy już w bazie użytkownika lub firmę zarejestrowaną na podawany NIP lub e-mail. W pierwszej kolejności skorzystaj z opcji przypomnienia hasła. Jeśli to nie pomoże, napisz na bok@web-to-print.pl.

 

Nie dostaję maili dotyczących mojego zamówienia.

-> Najprawdopodobniej w Panelu Klienta jest zapisany niepoprawny adres e-mail. W pierwszej kolejności sprawdź, jaki adres mailowy jest zapisany w Panelu Klienta oraz czy nie ma w nim błędów. Jeśli to nie pomoże, napisz na bok@web-to-print.pl.

 

2. PRODUKTY I PARAMETRY

 

Na sklepie nie ma produktu, którego potrzebuję.

-> Napisz maila z jak najdokładniejszym opisem produktu na adres bok@web-to-print.pl - nasz Opiekun Klienta określi, czy jesteśmy w stanie wykonać takie zamówienie.

 

Na sklepie nie da się "wyklikać" pewnych parametrów produktu.

-> Napisz maila z opisem produktu oraz jego specyfikacją i nakładem na adres bok@web-to-print.pl - takie zapytanie przekażemy do naszego Opiekuna Klienta, który wyceni je indywidualnie.

 

Niektórych kombinacji parametrów nie da się "wyklikać" na sklepie.

-> Najprawdopodobniej z jakiegoś powodu technologicznego nie wykonujemy takiego produktu. Dla pewności prześlij zapytanie na bok@web-to-print.pl.

 

3. ZAMÓWIENIE

 

Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta?

-> Możesz złożyć zamówienie bez zakładania konta na sklepie, ale w takim przypadku nie będziesz miał dostępu do swoich plików oraz historii zamówień. Dla największej wygody użytkowania sugerujemy założyć konto.

 

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon/mail?

-> W standardzie nie przyjmujemy zamówień przez telefon i e-mail. Wyjątkiem są zamówienia niestandardowe - te składa się przez Opiekuna Klienta, a więc kontaktując się z nim telefonicznie lub mailowo.

 

Kiedy i kto może zmienić moje dane do faktury VAT?

-> Dane do faktury VAT przypisane do konta klient może zmienić samodzielnie w dowolnym momencie w Panelu Klienta. UWAGA! Po opłaceniu zamówienia nie da się zmienić danych na fakturze.

 

Złożyłem zamówienie i widzę, że dane do faktury VAT są niepoprawne.

-> Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze opłacone: wejdź w Panel Klienta -> Moje dane klienta -> zmień dane na poprawne -> zapisz zmiany. Następnie złóż zamówienie na nowo - dane do FV w tym zamówieniu będą poprawne. W tej chwili możesz opłacić zamówienie i automatycznie zostanie do niego wystawiona faktura VAT. Poprzednie zamówienie zostanie przez nas wkrótce usunięte z systemu.

-> Jeśli zamówienie zostało opłacone: do zamówienia jest już wystawiona faktura VAT (znajduje się w Panelu Klienta i jest wysyłana na mail klienta). Teraz nie jesteśmy już w stanie zmienić danych na fakturze. Napisz do nas w tej sprawie na bok@web-to-print.pl, a my: 1) wystawimy do faktury korektę zerującą, 2) zwrócimy płatność za zamówienie, 3) anulujemy zamówienie. Teraz wejdź w Panel Klienta -> Moje dane klienta -> zmień dane na poprawne -> zapisz zmiany. Następnie złóż i opłać zamówienie na nowo - dane do FV w tym zamówieniu będą poprawne.

 

Nie mogę uzupełnić w Panelu Klienta danych do faktury.

-> Prawdopodobnie założono konto na osobę prywatną, a nie na firmę. Napisz maila z prośbą o zmianę typu konta na firmowe na bok@web-to-print.pl.

 

Kiedy i kto może zmienić adres do wysyłki?

-> Adres do wysyłki przypisany do konta klient może zmienić samodzielnie w dowolnym momencie w Panelu Klienta. Adres do wysyłki zamówienia można również zmienić jednorazowo w koszyku podczas składania zamówienia. UWAGA! Klient nie może zmienić adresu do wysyłki w złożonym zamówieniu - w takim przypadku proszę napisać maila z poprawnym adresem na bok@web-to-print.pl. Nie ma możliwości zmiany adresu wysyłki zamówienia, które otrzymało status "Zakończone".

 

Zapomniałem dodać do zamówienia jeden produkt.

-> Jeśli zamówienie nie jest opłacone - proszę złożyć zamówienie na nowo. Kiedy już wszystkie elementy zamówienia będą poprawne, proszę je opłacić. Stare, nieopłacone zamówienie wkrótce zostanie przez nas usunięte z systemu.

-> Jeśli zamówienie jest opłacone, niestety nie ma możliwości "dołożenia" do niego zleceń. Napisz do nas w tej sprawie na bok@web-to-print.pl.

 

Chcę połączyć kilka zamówień w jedną paczkę.

-> Jeśli zamówienia (lub jedno z nich) są opłacone, niestety nie ma możliwości ich połączenia. Napisz do nas w tej sprawie na bok@web-to-print.pl.

-> Jeśli żadne z zamówień nie jest opłacone, proszę złożyć na nowo jedno zamówienie ze wszystkimi zleceniami. Kiedy już wszystkie elementy zamówienia będą poprawne, proszę je opłacić. Stare, nieopłacone zamówienia wkrótce zostaną przez nas usunięte z systemu.

 

4. WYSYŁKA

 

Chcę zmienić adres do wysyłki zamówienia.

-> Adres do wysyłki przypisany do konta klient może zmienić samodzielnie w dowolnym momencie w Panelu Klienta.

-> Jeśli zamówienie jest już złożone - napisz maila z nowym adresem na bok@web-to-print.pl.

-> Jeśli jeszcze nie złożyłeś zamówienia - możesz zmienić adres do wysyłki przypisany do konta w Panelu Klienta lub jednorazowo zmienić adres do wysyłki w koszyku podczas składania zamówienia.

-> Nie ma możliwości zmiany adresu wysyłki zamówienia, które otrzymało status "Zakończone".

 

Chcę nadać paczkę bezpośrednio do swojego klienta.

-> W koszyku wybierz rodzaj dostawy: Paczka No Name - Kurier DPD. Dane nadawcy zostaną pobrane z danych do faktury VAT zapisanych w zamówieniu, w paczce nie będzie faktury ani żadnych materiałów, mogących sugerować nas jako wykonawcę zlecenia.

 

Jaki jest koszt dostawy paczki?

-> Aktualny koszt dostawy znaleźć można w koszyku. Proszę rozwinąć "wybierz rodzaj dostawy", aby zobaczyć wszystkie możliwości.

 

Ile wynosi czas dostarczenia paczki?

-> Przesyłki realizowane przez DPD - zwykle dostarczane są na drugi dzień od nadania, natomiast przewoźnik zastrzega sobie czas do 3 dni roboczych na dostarczenie każdej paczki.

-> Przesyłki realizowane przez Inpost - zwykle dostarczane są na drugi dzień od nadania, natomiast przewoźnik zastrzega sobie czas do 2 dni roboczych na dostarczenie każdej paczki.

 

Chcę zmienić sposób dostawy paczki.

-> Jeśli zamówienie nie jest opłacone, proszę złożyć je na nowo i wybrać prawidłowy sposób dostawy.

-> Jeśli zamówienie jest opłacone, nie ma możliwości zmiany sposobu wysyłki. Napisz do nas w tej sprawie na bok@web-to-print.pl.

 

5. PŁATNOŚCI I FAKTURY

 

Jak mogę dokonać płatności za zamówienie?

-> Zamówienie można opłacić przez PayU zaraz po jego złożeniu - po kliknięciu "złóż zamówienie i zapłać" na dole znajdzie się przycisk "opłać przez PayU".

-> Zamówienie można opłacić przez PayU w dowolnym momencie po jego złożeniu - proszę w Panelu Klienta wejść w zamówienia oczekujące -> rozwinąć szczegóły zamówienia -> po lewej stronie znajduje się przycisk "opłać zamówienie online przez PayU".

-> Zamówienie można opłacić w dowolnym momencie przelewem tradycyjnym na nasze konto. Ściągnij z Panelu Klienta fakturę pro-forma - tam znajdują sie wszystkie dane do przelewu. Fakturę pro-forma znajdziesz w Panelu Klienta -> zamówienia oczekujące -> proszę rozwinąć szczegóły zamówienia -> po lewej stronie znajduje się przycisk "pobierz fakturę pro-forma".

 

Opłaciłem zamówienie tradycyjnym przelewem, ale status zamówienia nie zmienił się.

-> Tylko zamówienia poprawnie opłacone przez PayU automatycznie zmieniają swój status na "opłacone". Jeśli zamówienie zostało opłacone tradycyjnie, to pracownik BOK zmienia status zamówienia własnoręcznie dopiero po otrzymaniu z działu finansów informacji o wpłynięciu środków. Aby przyspieszyć zmianę statusu zamówienia, należy wgrać do zamówienia potwierdzenie wykonania przelewu (Panel Klienta -> zamówienia oczekujące -> proszę rozwinąć szczegóły zamówienia -> po lewej stronie znajduje się przycisk "wgraj potwierdzenie przelewu").

 

Wgrałem w Panelu Klienta potwierdzenie wykonania przelewu, ale status zamówienia nie zmienił się.

-> Weryfikacja potwierdzenia przelewu dokonywana jest przez pracownika BOK - możliwe, że jeszcze nie została dokonana.

-> Potwierdzenie przelewu mogło zostać wgrane w nieodpowiednim miejscu (np. jako plik do zlecenia) - w takim przypadku pracownik BOK nie widzi dokumentu do zweryfikowania.

-> Dokument może nie być potwierdzeniem wykonania przelewu. Zwykle potwierdzenie wykonania przelewu można wygenerować dopiero po najbliższej sesji wychodzącej banku. Zlecenie przelewu, potwierdzenie zlecenia przelewu, dyspozycja zlecenia przelewu itp. nie są jednoznaczne z wykonaniem płatności.

-> Dokument może nie być przez nas honorowany - weryfikujemy jedynie dokumenty wygenerowane na stronie banku, zwykle są to PDFy. Skany, zdjęcia, zrzuty ekranu nie są przez nas uznawane za wiarygodne potwierdzenie wykonania płatności.

 

Skąd wziąć fakturę pro-forma?

-> Faktura pro-forma generuje się automatycznie w momencie złożenia zamówienia. Możesz ją ściągnąć z Panelu Klienta w dowolnym momencie (Panel Klienta -> zamówienia oczekujące -> proszę rozwinąć szczegóły zamówienia -> po lewej stronie znajduje się przycisk "pobierz fakturę pro-forma").

 

Kiedy wystawiana jest faktura VAT?

-> Faktura VAT generuje się automatycznie na dane zapisane w zamówieniu w momencie opłacenia zamówienia przez klienta.

 

Na fakturze znajdują się niepoprawne dane.

-> Konieczne będzie wystawienie noty korygującej do pierwotnej faktury - może to zrobić jedynie Nabywca. Nota korygująca wymaga akceptacji wystawcy faktury pierwotnej - prześlij ją na nasz adres bok@web-to-print.pl, a odeślemy ci potwierdzenie otrzymania dokumentu. Notę korygującą dołącz do pierwotnej faktury.