Bezpieczne zakupy
Szybka dostawa
24h czas druku
Program partnerski -20%

Tanie ulotki

Zapotrzebowanie na materiały reklamowe rośnie wraz z chęcią zdobycia większej ilości potencjalnych klientów. Firmy o silnej pozycji na rynku mogą pozwolić sobie na najskuteczniejsze formy reklamy, w radiu czy w mediach. Mniejsze przedsiębiorstwa ograniczają się do tańszych sposobów na reklamę, co nie oznacza, że mniej skutecznych.

 

Najbardziej popularną formą reklamy są znane niemal każdemu ulotki. Znajdujemy je w naszych skrzynkach pocztowych, w marketach, a coraz częściej rozdawana są bezpośrednio na ulicy. Zadaniem takiej ulotki jest oczywiście zachęcenie potencjalnego klienta do odwiedzenia danego miejsca. Taka forma reklamy może okazać się nie tylko skuteczna, ale także tania.

 

Tanie ulotki uzyskuje się zazwyczaj korzystając z metody sitodruku. Wykorzystywane wysokiej jakości farby sprawiają, że są one wytrzymałe, zaś samo znakowanie niewiele odbiega od rzeczywistego. Każdy kolor na papier nakłada się oddzielnie, zaś sam proces drukowania sterowany jest komputerowo. Oczywiście to klient decyduje o tym, jak ma wyglądać jego ulotka.

 

Odmień wizurunek - ulotki składane

Przeciętnie bardzo szybko zapominamy wygląd oglądanej ulotki reklamowej. Jeszcze gorzej prezentuje się to, gdy mamy wskazać nazwę firmy. Dzieje się tak dlatego, że ulotki są do siebie zbyt podobne, przez co szybko nas nudzą. Jak można w prosty sposób wyróżnić ulotkę reklamową, by była jeszcze bardziej skuteczna?

 

Często widok 10 różnych ulotek w skrzynce reklamujących się z tymi samymi usługami wzbudza niechęć i pozostawia niesmak. W wielu przypadkach są one bezwartościowe, ponieważ trafiają do kosza i przez to są praktycznie nieczytane.

 

Jeśli firma ma zamiar przyciągnąć do siebie potencjalnych klientów musi zadbać o to, aby ulotka wyróżniła się na tle innych. Jedną z najlepszych możliwości jest postawienie na ulotki składane. Kiedy stworzy się wstępny projekt warto najpierw pochwalić się nim rodzinie lub znajomym. Można też zgłosić się do osób, które obiektywnie ocenią taki projekt. Opinie innych pomogą ocenić skuteczność projektu. Jeżeli ktoś nie ma talentu i nie potrafi zaprojektować ulotki powinien skorzystać z pomocy profesjonalisty. To znacznie podniesie skuteczność reklamy.

Trzeba zastanowić się także nad tym, kto będzie czytał zaprojektowaną ulotkę. W wielu przypadkach przedsiębiorcy są pewni siebie, przez co zbyt szybko zlecają druk ulotek. Najlepiej jest także użyć kilku różnych projektów, dzięki czemu reklama nigdy nie będzie monotonna.