Ulotki reklamowe
Ulotka to małe, ale potężne narzędzie marketingowe, które może wnieść wielką wartość do twojej kampanii promocyjnej. Dobra ulotka to klucz do dotarcia do potencjalnych klientów i zachęcenia ich do wybrania właśnie twojej oferty. Ulotka pozwala przekazać istotne informacje w przystępny sposób. Możesz zaprezentować swoje produkty, usługi, promocje lub wydarzenia w zwięzłej formie, przyciągając uwagę odbiorcy od pierwszego spojrzenia. Kluczowym elementem każdej ulotki jest wezwanie do działania - czy to zachęcenie do odwiedzenia twojej strony internetowej, skorzystania z promocji lub odwiedzenia lokalizacji, ulotka ma mobilizować odbiorcę do konkretnej reakcji.
Ulotki Premium dla najbardziej wymagających
Dobra ulotka to nie tylko informacje, ale także narzędzie budowania marki - aby wyróżnić się spośród konkurencji i wzmocnić rozpoznawalność swojej marki, zadbaj o najwyższą jakość swojej reklamy wraz z nami. W naszej ofercie znajdziesz piękne papiery premium, które zadowolą każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta.
Drukuj swoje ulotki reklamowe tanio i szybko
Ulotki są stosunkowo niedrogim narzędziem marketingowym, a ich potencjał w zakresie przyciągania klientów jest ogromny. To inwestycja, która może doskonale zaowocować. Dodatkowo oferujemy ci błyskawiczny wydruk i doskonałą jakość druku.
Druk ulotek dla twojego biznesu
Każdy biznes potrzebuje reklamy, a podstawą reklamy są piękne, trwałe, przyciągające uwagę materiały. To właśnie ulotki są kluczem do sukcesu w promocji oraz w budowaniu świadomości twojej marki! Zdecyduj się na niebywałą jakość naszych wydruków i zamów swoje ulotki właśnie u nas.
Podsumowanie
{{param.parameterValue}}
Specyfikacja
Przyjmowane pliki: PDF, JPG, TIFF
Format:
1) Do druku wymagamy po 3 mm spadu z każdej strony.
2) Treść i ważne elementy graficzne muszą znajdować się min. 2 mm od linii cięcia i linii bigowania.
110x110 mm - wymiar brutto: 116x116mm, wymiar netto: 110x110mm, bezpieczny obszar: 106x106mm
130x130 mm - wymiar brutto: 136x136mm, wymiar netto: 130x130mm, bezpieczny obszar: 126x126mm
A3 - wymiar brutto: 303x426mm, wymiar netto: 297x420mm, bezpieczny obszar: 293x416mm
A4 - wymiar brutto: 216x303mm, wymiar netto: 210x297mm, bezpieczny obszar: 206x293mm
A5 - wymiar brutto: 154x216mm, wymiar netto: 148x210mm, bezpieczny obszar: 144x206mm
A6 - wymiar brutto: 111x154mm, wymiar netto: 105x148mm, bezpieczny obszar: 101x144mm
A7 - wymiar brutto: 80x111mm, wymiar netto: 74x105mm, bezpieczny obszar: 70x101mm
DL - wymiar brutto: 105x216mm, wymiar netto: 99x210mm, bezpieczny obszar: 95x206mm
Rozdzielczość: min. 300 dpi
Zadruk: 4+0 / 4+4
Papier:
kreda mat 135g: papier powlekany; wykończenie matowe; doskonały do ulotek, insertów książek
kreda mat 170g: papier powlekany; wykończenie matowe; doskonały do ulotek, ulotek bigowanych
kreda mat 250g: papier powlekany; wykończenie matowe; wyższa gramatura, doskonały do ulotek, ulotek bigowanych, winietek, miękkich okładek broszur
kreda mat 350g: papier powlekany; wykończenie matowe; doskonały do wizytówek, wizytówek składanych, menu, zaproszeń, voucherów, dyplomów, certyfikatów, okładek
kreda mat 400g: papier powlekany; wykończenie matowe; wyższa gramatura, doskonały do wizytówek, wizytówek składanych, menu, zaproszeń, voucherów, dyplomów, certyfikatów, okładek
kreda błysk 135g: papier powlekany; wykończenie błyszczące; doskonały do ulotek
kreda błysk 170g: papier powlekany; wykończenie błyszczące; doskonały do ulotek, ulotek bigowanych
papier satynowany 160g: papier powlekany; bardzo gładki; wyjątkowo biały; lekko matowa powierzchnia; mniej śliski niż papier kredowy; lepsze nasycenie kolorów niż na papierze kredowym; doskonały do ulotek, papierów firmowych, insertów książek, doskonały dla marek premium
papier satynowany 350g: papier powlekany; bardzo gładki; wyjątkowo biały; lekko matowa powierzchnia; mniej śliski niż papier kredowy; lepsze nasycenie kolorów niż na papierze kredowym; doskonały do wizytówek, wizytówek składanych, okładek; doskonały dla marek premium
preprint offset 90g: papier niepowlekany; kolor biały; świetnie sprawdza się w projektach, po których zamierza się pisać lub je stemplować; doskonały do insertów książek, kolorowanek, zeszytów, zeszytów ćwiczeń
EcoRecycled szary 140g: papier niepowlekany; ekologiczny; wyprodukowany w 100% z makulatury; szorstka powierzchnia; odcień szarego; elementy białe w projekcie nie są drukowane - będą miały kolor papieru; doskonały do ulotek, insertów książek; doskonały do projektów w stylu eco, boho, rustic
EcoRecycled brąz 350g: papier niepowlekany; ekologiczny; wyprodukowany w 100% z makulatury; szorstka powierzchnia; odcień brązu; elementy białe w projekcie nie są drukowane - będą miały kolor papieru; doskonały do wizytówek, wizytówek bigowanych, zaproszeń, voucherów, karnetów, doskonały do projektów w stylu eco, boho, rustic
Curious Supergold 300g: papier metalizowany; złoty kolor; połyskujący; lekko chropowata powierzchnia; elementy białe w projekcie nie są drukowane - będą miały kolor papieru; doskonały do wizytówek, wizytówek bigowanych, winietek, karnetów, voucherów, certyfikatów, zaproszeń, kartek; doskonały dla marek premium
Stardream Silver 285g: papier metalizowany; srebrny kolor; połyskujący; lekko chropowata powierzchnia; elementy białe w projekcie nie są drukowane - będą miały kolor papieru; doskonały do wizytówek, wizytówek bigowanych, winietek, karnetów, voucherów, certyfikatów, zaproszeń, kartek; doskonały dla marek premium
Stardream Crystal 285g: papier metalizowany; perłowy kolor; połyskujący; lekko chropowata powierzchnia; elementy białe w projekcie nie są drukowane - będą miały kolor papieru; doskonały do wizytówek, wizytówek bigowanych, winietek, karnetów, voucherów, certyfikatów, zaproszeń, kartek; doskonały dla marek premium
White Gold 300g: papier metalizowany; kolor białego złota; połyskujący; lekko chropowata powierzchnia; elementy białe w projekcie nie są drukowane - będą miały kolor papieru; doskonały do wizytówek, wizytówek bigowanych, winietek, karnetów, voucherów, certyfikatów, zaproszeń, kartek; doskonały dla marek premium
Papier syntetyczny 190g: podłoże syntetyczne wykonane z HDPE (polietylen o dużej gęstości) w kolorze białym o ciepłym odcieniu; odporne na warunki atmosferyczne (wodoodporne); w dotyku gładkie, satynowe; świetnie sprawdza się w projektach, po których zamierza się pisać lub je stemplować; doskonałe do produktów, które są narażone na częste używanie, warunki atmosferyczne lub wodę, czyli. np. numerów startowych, menu, ulotek, tabliczek czy plakietek informacyjnych do produktów przechowywanych na zewnątrz
Papier samoprzylepny nacinany: biały papier samoprzylepny z nacinanym podkładem; nacinany podkład sprawia, że naklejkę łatwiej jest od niego odkleić; świetnie sprawdza się w projektach, po których zamierza się pisać lub je stemplować, czyli np. projektach etykiet; doskonały do etykiet, naklejek
Papier samoprzylepny nienacinany: biały papier samoprzylepny z nienacinanym podkładem; świetnie sprawdza się w projektach, po których zamierza się pisać lub je stemplować, czyli np. projektach etykiet; doskonały do etykiet, naklejek
karton Arctica 300g: karton jednostronnie powlekany; strona wierzchnia - lekko połyskująca i gładka; strona spodnia - matowa i lekko szorstka, doskonała do napisów i pieczątek; karton świetnie sprawdza się w projektach, po których zamierza się pisać lub je stemplować, czyli np. projektach kartek pocztowych, kart lojalnościowych, karnetów
Czas realizacji: Standard 48h / Expres 24h
Sprawdzanie: standardowa weryfikacja / bez sprawdzania plików / weryfikacja + poprawa rozmiaru i spadów
Nakład: 50 / 60 / 70 / 80 / 90 / 100 / 150 / 200 / 250 / 300 / 350 / 400 / 500 / 600 / 700 / 800 / 900 / 1000 / 1500 / 3000
Każdy biznes potrzebuje klientów, a żeby zdobyć klientów, należy zainwestować w reklamę. Ulotki są jednym z podstawowych narzędzi reklamy i nie należy bagatelizować ich siły działania. Żeby zapisać w pamięci potencjalnego klienta swoją markę, musisz dbać o regularność dostarczania swoich materiałów marketingowych. Czy to reklama outdoor, reklama w internecie, czy klasyczne metody, takie jak ulotki - aby marka żyła, musi istnieć w świadomości klientów!
Jak reklamować zajęcia pozalekcyjne?
Dla organizatorów zajęć pozalekcyjnych ulotki reklamowe są wyjątkowo wygodną formą reklamy usług - zadbaj, aby pojawiły się w szkołach od początku września, kiedy uczniowe podejmują decyzje o wyborze zajęć dodatkowych na kolejny rok szkolny. Pamiętaj, aby projekt był atrakcyjny i wyróżniał się względem konkurencji!
Reklama obozów, kolonii, półkolonii
Reklama wakacyjnych wyjazdów, obozów, kolonii czy półkolonii powinna pojawić się w szkołach pod koniec roku szkolnego - gdy dzieci i ich rodzice podejmują decyzje dotyczące letnich aktywności. Zadbaj o to, aby twoje ulotki były dobrze wyeksponowane, w końcu dobra reklama to widoczna reklama.
Druk ulotek reklamowych to dźwignia dla twojego biznesu
Ulotki reklamowe są wykorzystywane przez przedsiębiorców przez okrągły rok - nie ograniczaj się jedynie do reklamy sezonowej. Szukaj okazji do networkingu i dostarczaj swoje ulotki do zaprzyjaźnionych firm. Świadomość marki buduje się w klientach latami - małymi krokami, dzień po dniu. Każde wyświetlenie twojej reklamy w internecie, każda minuta spędzona w korku koło twojego billboardu i każde, nawet przelotne, spojrzenie na twoją ulotkę - to wszystko każdego dnia pracuje na twój biznes!
Przyjmowane pliki: PDF, JPG, TIFF
Format:
1) Do druku wymagamy po 3 mm spadu z każdej strony.
2) Treść i ważne elementy graficzne muszą znajdować się min. 2 mm od linii cięcia i linii bigowania.
110x110 mm - wymiar brutto: 116x116mm, wymiar netto: 110x110mm, bezpieczny obszar: 106x106mm
130x130 mm - wymiar brutto: 136x136mm, wymiar netto: 130x130mm, bezpieczny obszar: 126x126mm
A3 - wymiar brutto: 303x426mm, wymiar netto: 297x420mm, bezpieczny obszar: 293x416mm
A4 - wymiar brutto: 216x303mm, wymiar netto: 210x297mm, bezpieczny obszar: 206x293mm
A5 - wymiar brutto: 154x216mm, wymiar netto: 148x210mm, bezpieczny obszar: 144x206mm
A6 - wymiar brutto: 111x154mm, wymiar netto: 105x148mm, bezpieczny obszar: 101x144mm
A7 - wymiar brutto: 80x111mm, wymiar netto: 74x105mm, bezpieczny obszar: 70x101mm
DL - wymiar brutto: 105x216mm, wymiar netto: 99x210mm, bezpieczny obszar: 95x206mm
Rozdzielczość: min. 300 dpi
Zadruk: 4+0 / 4+4
Papier:
kreda mat 135g: papier powlekany; wykończenie matowe; doskonały do ulotek, insertów książek
kreda mat 170g: papier powlekany; wykończenie matowe; doskonały do ulotek, ulotek bigowanych
kreda mat 250g: papier powlekany; wykończenie matowe; wyższa gramatura, doskonały do ulotek, ulotek bigowanych, winietek, miękkich okładek broszur
kreda mat 350g: papier powlekany; wykończenie matowe; doskonały do wizytówek, wizytówek składanych, menu, zaproszeń, voucherów, dyplomów, certyfikatów, okładek
kreda mat 400g: papier powlekany; wykończenie matowe; wyższa gramatura, doskonały do wizytówek, wizytówek składanych, menu, zaproszeń, voucherów, dyplomów, certyfikatów, okładek
kreda błysk 135g: papier powlekany; wykończenie błyszczące; doskonały do ulotek
kreda błysk 170g: papier powlekany; wykończenie błyszczące; doskonały do ulotek, ulotek bigowanych
papier satynowany 160g: papier powlekany; bardzo gładki; wyjątkowo biały; lekko matowa powierzchnia; mniej śliski niż papier kredowy; lepsze nasycenie kolorów niż na papierze kredowym; doskonały do ulotek, papierów firmowych, insertów książek, doskonały dla marek premium
papier satynowany 350g: papier powlekany; bardzo gładki; wyjątkowo biały; lekko matowa powierzchnia; mniej śliski niż papier kredowy; lepsze nasycenie kolorów niż na papierze kredowym; doskonały do wizytówek, wizytówek składanych, okładek; doskonały dla marek premium
preprint offset 90g: papier niepowlekany; kolor biały; świetnie sprawdza się w projektach, po których zamierza się pisać lub je stemplować; doskonały do insertów książek, kolorowanek, zeszytów, zeszytów ćwiczeń
EcoRecycled szary 140g: papier niepowlekany; ekologiczny; wyprodukowany w 100% z makulatury; szorstka powierzchnia; odcień szarego; elementy białe w projekcie nie są drukowane - będą miały kolor papieru; doskonały do ulotek, insertów książek; doskonały do projektów w stylu eco, boho, rustic
EcoRecycled brąz 350g: papier niepowlekany; ekologiczny; wyprodukowany w 100% z makulatury; szorstka powierzchnia; odcień brązu; elementy białe w projekcie nie są drukowane - będą miały kolor papieru; doskonały do wizytówek, wizytówek bigowanych, zaproszeń, voucherów, karnetów, doskonały do projektów w stylu eco, boho, rustic
Curious Supergold 300g: papier metalizowany; złoty kolor; połyskujący; lekko chropowata powierzchnia; elementy białe w projekcie nie są drukowane - będą miały kolor papieru; doskonały do wizytówek, wizytówek bigowanych, winietek, karnetów, voucherów, certyfikatów, zaproszeń, kartek; doskonały dla marek premium
Stardream Silver 285g: papier metalizowany; srebrny kolor; połyskujący; lekko chropowata powierzchnia; elementy białe w projekcie nie są drukowane - będą miały kolor papieru; doskonały do wizytówek, wizytówek bigowanych, winietek, karnetów, voucherów, certyfikatów, zaproszeń, kartek; doskonały dla marek premium
Stardream Crystal 285g: papier metalizowany; perłowy kolor; połyskujący; lekko chropowata powierzchnia; elementy białe w projekcie nie są drukowane - będą miały kolor papieru; doskonały do wizytówek, wizytówek bigowanych, winietek, karnetów, voucherów, certyfikatów, zaproszeń, kartek; doskonały dla marek premium
White Gold 300g: papier metalizowany; kolor białego złota; połyskujący; lekko chropowata powierzchnia; elementy białe w projekcie nie są drukowane - będą miały kolor papieru; doskonały do wizytówek, wizytówek bigowanych, winietek, karnetów, voucherów, certyfikatów, zaproszeń, kartek; doskonały dla marek premium
Papier syntetyczny 190g: podłoże syntetyczne wykonane z HDPE (polietylen o dużej gęstości) w kolorze białym o ciepłym odcieniu; odporne na warunki atmosferyczne (wodoodporne); w dotyku gładkie, satynowe; świetnie sprawdza się w projektach, po których zamierza się pisać lub je stemplować; doskonałe do produktów, które są narażone na częste używanie, warunki atmosferyczne lub wodę, czyli. np. numerów startowych, menu, ulotek, tabliczek czy plakietek informacyjnych do produktów przechowywanych na zewnątrz
Papier samoprzylepny nacinany: biały papier samoprzylepny z nacinanym podkładem; nacinany podkład sprawia, że naklejkę łatwiej jest od niego odkleić; świetnie sprawdza się w projektach, po których zamierza się pisać lub je stemplować, czyli np. projektach etykiet; doskonały do etykiet, naklejek
Papier samoprzylepny nienacinany: biały papier samoprzylepny z nienacinanym podkładem; świetnie sprawdza się w projektach, po których zamierza się pisać lub je stemplować, czyli np. projektach etykiet; doskonały do etykiet, naklejek
karton Arctica 300g: karton jednostronnie powlekany; strona wierzchnia - lekko połyskująca i gładka; strona spodnia - matowa i lekko szorstka, doskonała do napisów i pieczątek; karton świetnie sprawdza się w projektach, po których zamierza się pisać lub je stemplować, czyli np. projektach kartek pocztowych, kart lojalnościowych, karnetów
Czas realizacji: Standard 48h / Expres 24h
Sprawdzanie: standardowa weryfikacja / bez sprawdzania plików / weryfikacja + poprawa rozmiaru i spadów
Nakład: 50 / 60 / 70 / 80 / 90 / 100 / 150 / 200 / 250 / 300 / 350 / 400 / 500 / 600 / 700 / 800 / 900 / 1000 / 1500 / 3000
Każdy biznes potrzebuje klientów, a żeby zdobyć klientów, należy zainwestować w reklamę. Ulotki są jednym z podstawowych narzędzi reklamy i nie należy bagatelizować ich siły działania. Żeby zapisać w pamięci potencjalnego klienta swoją markę, musisz dbać o regularność dostarczania swoich materiałów marketingowych. Czy to reklama outdoor, reklama w internecie, czy klasyczne metody, takie jak ulotki - aby marka żyła, musi istnieć w świadomości klientów!
Jak reklamować zajęcia pozalekcyjne?
Dla organizatorów zajęć pozalekcyjnych ulotki reklamowe są wyjątkowo wygodną formą reklamy usług - zadbaj, aby pojawiły się w szkołach od początku września, kiedy uczniowe podejmują decyzje o wyborze zajęć dodatkowych na kolejny rok szkolny. Pamiętaj, aby projekt był atrakcyjny i wyróżniał się względem konkurencji!
Reklama obozów, kolonii, półkolonii
Reklama wakacyjnych wyjazdów, obozów, kolonii czy półkolonii powinna pojawić się w szkołach pod koniec roku szkolnego - gdy dzieci i ich rodzice podejmują decyzje dotyczące letnich aktywności. Zadbaj o to, aby twoje ulotki były dobrze wyeksponowane, w końcu dobra reklama to widoczna reklama.
Druk ulotek reklamowych to dźwignia dla twojego biznesu
Ulotki reklamowe są wykorzystywane przez przedsiębiorców przez okrągły rok - nie ograniczaj się jedynie do reklamy sezonowej. Szukaj okazji do networkingu i dostarczaj swoje ulotki do zaprzyjaźnionych firm. Świadomość marki buduje się w klientach latami - małymi krokami, dzień po dniu. Każde wyświetlenie twojej reklamy w internecie, każda minuta spędzona w korku koło twojego billboardu i każde, nawet przelotne, spojrzenie na twoją ulotkę - to wszystko każdego dnia pracuje na twój biznes!